Postanite digitalno podjetje čez noč s paketom Digital Start
Želite takoj začeti poslovati bolj učinkovito in varno? Digitalizirajte svoje poslovanje na ključ s paketom Digital Start, ki vsebuje skener Alaris, orodje za napredni zajem podatkov Alaris Capture Pro in rešitev za upravljanje informacij in hrambo dokumentov Mikrocop InDoc EDGE.
Prehod na digitalno poslovanje v oblaku ni nujno zahteven in dolgotrajen. Potrebujete le zanesljivega in izkušenega partnerja, ki vam lahko ponudi cenovno ugodno digitalizacijo čez noč – e-DISTI. Zagotavljamo vam znižanje stroškov, povečanje kakovosti in varnosti ter privzeto usklajenost vašega poslovanja z zakonodajo na področjih varstva osebnih podatkov in hrambe dokumentov.
SKENIRANJE DOKUMENTOV IN ZAJEM PODATKOV

Skener Alaris in orodje Alaris Capture Pro
UPRAVLJANJE DOKUMENTOV IN POSLOVNIH PROCESOV, DOLGOROČNA E-HRAMBA DOKUMENTOV

Rešitev za upravljanje informacij in e-hrambo dokumentov Mikrocop InDoc EDGE
Paket orodij in rešitev za digitalizacijo Digital Start vam bomo v celoti prilagodili:
- Izbirate lahko med vrhunskimi Alaris skenerji z dnevno zmogljivostjo 10.000 in več dokumentov
- Nastavitve orodja Alaris Capture Pro za zajem podatkov in preverjanje njihove pravilnosti bomo optimizirali, da bo uporabnost podatkov v procesih čim večja
- Uporabljate lahko že privzete standardne procesne rešitve InDoc EDGE za upravljanje prejete in poslane pošte, potrjevanje / likvidacijo računov, upravljanje potnih nalogov ipd. ali pa izkoristite zmogljivosti platforme in namensko digitalizirate svoj ključni poslovni proces …
Digitalizacija čez noč s paketom Digital Start vam omogoča večjo učinkovitost poslovanja:
- Brez skritih stroškov – v paket je vključena vsa potrebna strojna in programska oprema, tehnična podpora in zagotovljen odzivni čas, servis in nadomestni deli, v primeru strojnih težav pa tudi nadomestni skener
- Nižji stroški poslovanja ob boljšem obvladovanju operativnih in finančnih tveganj
- Večja varnost in boljši nadzor nad podatki z garancijo dostopnosti vsebin v e-hrambi 24×7 in aktivnim preprečevanjem izgube dokumentov in podatkov
- Boljše sodelovanje sodelavcev in večja preglednost poslovanja
- Privzeta zakonska skladnost varstva osebnih podatkov (ZVOP, GDPR) in hrambe (ZVDAGA) z uporabo rešitev, certificiranih pri Arhivu Republike Slovenije